Thursday, August 25, 2011

Balik kampung---- at LCCT 2.58 a.m 26 Ramadhan 1432 hijrah

Assalamaualikum...

Saya malas nak tulis formal dan ayat2 berbunga2..sebab masih lagi kepenatan dengan mengharungi perjalanan yg agak jauh jugak...pada saat ini sedang menunggu flight untuk ke KB 6.40 a.m nanti....duduk2 di food court LCCT dulu....nak tido malu plak...org ramai...jadi saya ringankan jari jemari saya untuk mengetuk huruf2 supaya bertujuan untuk tidak melayan rasa mengantuk yang membelenggu...

Lama sudah tidak menjenguk blog ini..tiada perasaan untuk saya mengupdate cerita-ceriti di blog yang tak seberapa ini...sy merasakan saya inginkan privacy..mungkin crita-criti peribadi akan dirahsiakan...malu kalo ade orang baca...baik org yg dikenali ataupun tidak...sebabnya pernah rakan sekerja menyentuh mengenai tulisan sy di blog..sy tak menyangka..beliau boleh tersinggah ke blog sy..malunya rasa....biarla semuanya sy kongsi dengan org2 yg sudi mendengar cerita saya..biarlah sy sendri yg merasainya....

Pertapaan sebentar di LCCT memang mencbar..namun demi balik kg sempena hari raya..saya kuatkan hati.....hehe tambahan lagi dapat cuti tambahan gara2 tiket habis..redha je la..sungguh kdg2 keriasauan bersarang di hati...kenaling pun ada..tapi bagus sy berlagak selamba sahaja...buat apa sy fikirkan...sekiranya rezeki memihak kepada saya Alhamdulillah, sekiranya tidak redha sajalah...jadi tawakkal ajela...walaupun sy tau betapa besar harapannya...tapi apa daya saya..????? saya serahkan segala urusan pada Allah......................k, rasanya cukuplah setakat ini nukilan saya..penat sudah untuk berfikir...last but not least, selamat Hari Raya, Maaf Zahir batin kepada semua umat muslimin dan muslimat... : ) semoga selamat sampai dan diberikn kekuatan untuk shopping di mydin mall esok brsma22 adik2 trsayang..sampai di rumah, sure pengsan punya...itulah saya hamba Allah yg lemah........wsalam...

No comments:

Post a Comment